Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää siitä, kuinka voimme auttaa yritystäsi?

Nimi (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)

Aihe

Viesti

Sign up to our newsletter

Kampanjaennusteen tekeminen

Kampanjaennusteen tekeminen on palvelumme kampanjoiden ja muiden markkinointitoimenpiteiden hallintaan.

Kysyntäsuunnittelun vaativimpia ongelmia on kampanjoiden vaikutusten, tai “nosteen” ennustaminen suhteessa alla olevaan kysyntään. Kampanjan pyörittäminen saattaa olla kallista, joissakin yrityksissä arviolta jopa 12-15 % bruttotulosta. Kampanjaennusteiden tekemisen hitaus ja vaikeus perustuvat muuttujien suureen määrään. Nämä muuttujat sisältävät monimutkaista, suureen tietomäärään kätkeytynyttä vuorovaikutusta, josta suuri osa on kohinaa. Huomattavasta asiantuntemuksesta huolimatta ei erilaisten muuttujien välistä yhteyttä yleensä täysin ymmärretä.

Optilonin käyttämä machine learning -teknologia tarjoaa arvokkaita etuja perinteisiin menetelmiin verrattuna. Olemme nähneet tätä teknologiaa käyttävissä yrityksissä, kuinka esimerkiksi virheellisten ennusteiden määrä on vähentynyt 20 %, liiketoimien menetys on vähentynyt 30 %, vanhentuneiden tuotteiden määrä on pudonnut 30 %.

Lue tarjonnastamme Palvelutason optimointi-sivulta.

Haluatko tietää enemmän kampanjaennusteiden tekemisestä?

Ota yhteyttä Optilonin myyntipäällikköön Jens Stenquistiin
+46 709 379 285 tai jens.stenquist@optilon.se (ruotsi/englanti).

Jaa